Yasmin Hani Trauma

at Rabu, 3 April 2013 [ 7:33 PTG ]

Kuala Lumpur: “Saya masih trauma dengan apa yang berlaku. Kejadian itu berlaku terlalu pantas dan nasib baik saya sempat menyelamatkan beg tangan saya,” kata pengacara dan pelakon, Yasmin Hani Ismail Richardson yang mengalami kejadian diragut pada 1 April lalu.

Menurutnya, kejadian berlaku di persimpangan lampu isyarat Persiaran Surian di Sunway, di sini, jam 9.45 pagi itu membuatkan dia trauma untuk memandu seorang diri.

Dia yang ketika itu dalam perjalanan ke lokasi penggambaran drama bersiri, Kisah Cinta Uda dan Dara terpaksa bergelut beberapa saat dengan peragut yang menaiki motosikal sebelum peragut melarikan diri.

“Ini pengalaman kedua saya diragut. Dulu, saya diragut ketika melintas jalan, tetapi kali ini saya sempat menarik beg tangan saya yang diletakkan di kerusi sebelah pemandu,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Pelakon popular drama bersiri Pucuk Muda Kerabu Taugeh ini menyatakan peragut terbabit bertindak menumbuk dan memecahkan cermin keretanya yang ketika itu berhenti menunggu lampu isyarat.

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
Komen
Kongsi
Recomendations

Inilah Kehidupan, ISLAM itu bukanlah agama semata, ISLAM itu adalah kehidupan, mengajarkan kita setiap perkara mengenai kehidupan dari sekecil perkara sehingga sebesar perkara.